Doorgaan naar hoofdcontent

Hyaluroniczuur

Hyaluronzuur is een natuurlijke glycosaminoglycaan (polysacchariden die een belangrijk bestanddeel van bindweefsel) en kan worden afgeleid uit verschillende bronnen, voeding, supplementen en HA poeders. HA wordt op grote schaal verspreid in heel bindweefsel, neurale en epitheelweefsel. Kortom, hyaluronzuur ondersteunt veel belangrijke gebieden van het lichaam, met opmerkelijke voordelen voor de huid en gewrichten.
Interessant is dat de gemiddelde mens heeft ongeveer 15 g hyaluronan (hyaluronzuur) in het lichaam, een derde van die is gebruikt (afgebroken en gesynthetiseerd) elke dag.
Hyaluronzuur heeft de functie de weefsel te verzachten, zoals gezamenlijke steun, en de bestrijding van artrose. HA is verantwoordelijk voor een deel van de veerkracht van het kraakbeen. Als één van de voornaamste bestanddelen van de extracellulaire matrix, hyaluronan is een belangrijk onderdeel van gewrichtskraakbeen 1, wanneer het aanwezig is als een mantel rond elke cel (chondrocyten).
Naarmate we ouder worden, kan de vocht in de huid aanzienlijk dalen, waardoor de huid verliest elasticiteit en de tekenen van veroudering op de huid worden zichtbaar. Hyaluronzuur speelt een cruciale rol in de gezondheid van de huid met zijn unieke vermogen om vocht vast te houden (1000 ml water per gram van hyaluronzuur).
Onderzoekers hebben ontdekt Hyaluronzuur suppletie rechtstreeks worden gecorreleerd aan gemeten toename in de vocht pijl van de huid.  Microscopische huidoppervlak analyse toonde verhoogde gladheid van de huid, en de verbetering van rimpels.
In tegenstelling tot collageen, hyaluronzuur kan de huid doordringen in de bovenste lagen en ze verbeterd ze. Hyaluronzuur is een belangrijke component van de huid, waarbij haar voordelen zijn weefselherstel en bescherming. Producten met HA vormen een luchtdoorlatende laag op de huid en dringt in de dermis, waardoor de elasticiteit en hydratatie van de huid is gestimuleerd. De beschermende barrière op de huid sluit  vocht in, waardoor de huid een jeugdig uitziet. Hyaluron is een MUST in jouw skincare routine.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vitamine C serum maken

Een van de meest belangrijke ingrediënten in onze huidroutine moet vitamine C zijn. Ik neem vit C ook in capsules iedere ochtend. Vitamine C is een anti-oxidant, maar ook zuur. Zijn stabiliteit is zeer zwak, die kan snel oxideren door lucht, licht of bacteriën. Daarom alle producten op de markt die beweren dat vit C hebben zijn echt niet meer goed. De leeftijd van vit C (opgelost) is rond een week. Daarom vit C serum maken moet snel gebruikt worden en in een donkere plek bewaard worden, kan zelfs in de koelkast. Vitamine C is uitstekend voor mensen met donkere vlekken, rokers, mensen met doffe huid, of met hogere leeftijd. Vit C versnelt de regeneratie van de huid. Maak haar jonger van binnen in. Hersteld de huid van de zone stralen ... het is uitstekend ingrediënt ... .moet echt gebruikt worden. U koop een vit C in een poeder vorm, de naam is ascorbine zuur Die is wat kristal poeder form, lost niet direct op. Je mag het breek het in poeder tussen twee lepels of een stenen bakkie m

Olie is goed voor de huid - zelfs vette huid

Misschien klinkt raar om olie aan vettige huid te gebruiken? De waarheid is dat niet alle oliën alleen vet in de huid brengen. Olie gebaseerde gezicht producten daadwerkelijk kan wonderen verrichten op alle huidtypes, zelfs de meest vettige. Hier zijn vier verrassende feiten die je misschien niet weet over de gezicht oliën. Hoe werken oliën: Olien bevatten essentiële vetzuren die uw huid nodig heeft om goed te gehydrateerd te blijven. De huid maakt ze niet. Oliën zijn als huid lipide barrière, bescherming tegen extreme temperaturen, droge klimaten, en over-reiniging. Gebruik olie in plaats van crème (vooral in de winter) : Crèmes zijn meestal op basis van water, of een mix van olie en water. Ze zijn geweldig voor het houden van een probleemloze huid, gebalanceerd en gehydrateerd. Gezicht oliën, bevatten echter een meer krachtige, zuiverder, en vaak duurdere vorm van voedingsstoffen die de perfecte oplossing voor de huid in nood zijn. En dat vetlaagje we hebben helpt de huid te gen

cosmetica maken

Hallo Ik ben Hilda (oorspronkelijk uit Bulgarije, wonende 14 jaar in Nederland) en ik maak mijn eigen cosmetica ... zelfs maak ik mijn eigen lijn Ik heb verschillende producten gebruikt, van duur tot goedkoop. Nou, het resultaat was niet aan mijn wens .... acne, ontsteking, of niet effectief. Ik ben al in 40ste en ik wou altijd goed anti-age producten. Niets was effectief ...  Dan begon ik te lezen over ingrediënten ... wat helpt, wat niet .... meeste anti-age stoffen moeten bepaalde % in een crème zijn, als te venig is is niet zo effectief. Dus i kocht dure producten met dure stoffen en toch, te venig in de crème, geen effect .... pffff ... ik was zat van kopen zonder resultaat.  Dan was ik benieuwd hoe maak je een crème? niet zo eenvoudig maar ik heb mij verdiept en beging duidelijker te worden. Dan is de chemische product beter dan de natuurlijke? in meeste gevallen niet! Dus i maakte mijn eerst crème op de meest eenvoudige manier .... zonder water. Alleen shea boter met olij