Doorgaan naar hoofdcontent

Natuurlijke beauty avond of workshop doen

Ik heb besloten naast gezellige beauty avond ... met mijn natuurlijke producten, een workshop organiseren.
Workshop is (voor mensen die niet weten) een dagdeel waarin jullie kunnen een product leren maken, en naar huis meenemen (de gemaakte product).

Een beauty avond

Dit is een gezellige avond in je huis. Je nodig aantal vriendin uit bij je huis. Maak een lekkere bakkie koffie en wat lekkers daarbij. De rest doe ik. Ik leg waarom ik de natuur kies en waarom is natuurlijke huidverzorging belangrijk te gebruiken, in plaats van andere merken met prijs kaartje of een naam.  Mensen in England en Amerika zijn druk bezig met natuurlijk huidverzorging kiezen maar in Nederland is nog een taboe. Natuurlijke producten zijn duurder maar dan weet je wat je gebruik en ze zijn zuiniger in gebruik.
Op deze avond leg ik alle producten die ik heb. Meestal maak ik paar potjes van de voren (alleen voor de beauty avond) en ik kan ze verkopen. Andere producten neem ik alleen monsters mee en bij interesse worden besteld. Ik maak ze de volgende dag en de dag daarna breng ik ze naar de gastvrouw. Omdat de producten natuurlijk zijn, zijn ze ook korter houdbaar. Daarom mijn voorkeur is na de bestellingen, maak ik de producten.
Ik maak ook een person op. Ik was zijn gezicht, tonic, maskertje, scrub, serum, oog cream en gezicht crème op. Naast heb ik lichaam producten die kunnen ze geproefd worden. Ik neem altijd mijn etherische oliën mee en mensen kunnen een geur kiezen voor hun product.
De gastvrouw krijgt een cadeau van mij!

Een natuurlijk workshop

Een workshop is fun maar word voor betaald. Ik neem 12,50€ per persoon. Dus, je nodig je vriendin uit en ze leren, maken en nemen mee naar huis wat ze gemaakt hebben. Ik neem een cake of koek mee naar de workshop!
Ze kunnen uit twee soorten workshop kiezen: body balsem maken of body reep boter maken

Ik neem de producten mee en we maken onze boter samen ... Ik leg uit wat voor ingrediënten we zullen gebruiken en hoe worden ze gebruikt. Terwijl maken kiezen jullie geur naar keus voor de boter.
De gastvrouw krijgt de gemaakte product gratis als cadeau!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Vitamine C serum maken

Een van de meest belangrijke ingrediënten in onze huidroutine moet vitamine C zijn. Ik neem vit C ook in capsules iedere ochtend. Vitamine C is een anti-oxidant, maar ook zuur. Zijn stabiliteit is zeer zwak, die kan snel oxideren door lucht, licht of bacteriën. Daarom alle producten op de markt die beweren dat vit C hebben zijn echt niet meer goed. De leeftijd van vit C (opgelost) is rond een week. Daarom vit C serum maken moet snel gebruikt worden en in een donkere plek bewaard worden, kan zelfs in de koelkast. Vitamine C is uitstekend voor mensen met donkere vlekken, rokers, mensen met doffe huid, of met hogere leeftijd. Vit C versnelt de regeneratie van de huid. Maak haar jonger van binnen in. Hersteld de huid van de zone stralen ... het is uitstekend ingrediënt ... .moet echt gebruikt worden. U koop een vit C in een poeder vorm, de naam is ascorbine zuur Die is wat kristal poeder form, lost niet direct op. Je mag het breek het in poeder tussen twee lepels of een stenen bakkie m

Olie is goed voor de huid - zelfs vette huid

Misschien klinkt raar om olie aan vettige huid te gebruiken? De waarheid is dat niet alle oliën alleen vet in de huid brengen. Olie gebaseerde gezicht producten daadwerkelijk kan wonderen verrichten op alle huidtypes, zelfs de meest vettige. Hier zijn vier verrassende feiten die je misschien niet weet over de gezicht oliën. Hoe werken oliën: Olien bevatten essentiële vetzuren die uw huid nodig heeft om goed te gehydrateerd te blijven. De huid maakt ze niet. Oliën zijn als huid lipide barrière, bescherming tegen extreme temperaturen, droge klimaten, en over-reiniging. Gebruik olie in plaats van crème (vooral in de winter) : Crèmes zijn meestal op basis van water, of een mix van olie en water. Ze zijn geweldig voor het houden van een probleemloze huid, gebalanceerd en gehydrateerd. Gezicht oliën, bevatten echter een meer krachtige, zuiverder, en vaak duurdere vorm van voedingsstoffen die de perfecte oplossing voor de huid in nood zijn. En dat vetlaagje we hebben helpt de huid te gen

cosmetica maken

Hallo Ik ben Hilda (oorspronkelijk uit Bulgarije, wonende 14 jaar in Nederland) en ik maak mijn eigen cosmetica ... zelfs maak ik mijn eigen lijn Ik heb verschillende producten gebruikt, van duur tot goedkoop. Nou, het resultaat was niet aan mijn wens .... acne, ontsteking, of niet effectief. Ik ben al in 40ste en ik wou altijd goed anti-age producten. Niets was effectief ...  Dan begon ik te lezen over ingrediënten ... wat helpt, wat niet .... meeste anti-age stoffen moeten bepaalde % in een crème zijn, als te venig is is niet zo effectief. Dus i kocht dure producten met dure stoffen en toch, te venig in de crème, geen effect .... pffff ... ik was zat van kopen zonder resultaat.  Dan was ik benieuwd hoe maak je een crème? niet zo eenvoudig maar ik heb mij verdiept en beging duidelijker te worden. Dan is de chemische product beter dan de natuurlijke? in meeste gevallen niet! Dus i maakte mijn eerst crème op de meest eenvoudige manier .... zonder water. Alleen shea boter met olij